Corkstraat, Rotterdam

Huurprijs € 455 P.m. Bekijk alle foto's (6)

Omschrijving

Verschillende full-service kantoorunits vanaf ca. 16 m2 tot ca. 80 m2 in het keurig verzorgde Business Center aan de Corkstraat 46 te Rotterdam. Dit kantoorpand is gelegen op het bedrijventerrein Noord West, nabij vliegveld Zestienhoven Rotterdam. U treft hier de perfecte huisvesting voor diverse ondernemers en hun ondernemingen. Er zijn kantoren te huur voor starters, doorstarters en internationale bedrijven met een wisselende personele bezetting. Aanvullend worden u receptieservice, telefoonservice, en vergadermogelijkheden aangeboden.

Mogelijkheden:
1-2 werkplekken
2-3 werkplekken
3-4 werkplekken
In overleg zijn grotere kantoorruimten mogelijk door middel van het verwijderen van de tussenwanden.

Er zijn volledig ingerichte kantoren te huur (full-service) en direct beschikbaar. Uw telefoon- en internetverbinding liggen klaar!

Alles is mogelijk bij Facility Point Group. Per vestiging zijn verschillende pakketten beschikbaar. Welke optie u ook kiest, u krijgt altijd de standaard flexibiliteit van de Facility Point Group:

Ligging:
Het Business Center is goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer. Rotterdam The Hague Airport is binnen enkele minuten bereikbaar welke beschikt over een hotel- en horecavoorzieningen. Uitstekende ligging nabij op- en afritten van de rijksweg A-13 (Rotterdam/Den Haag) en A20 (Rotterdam/Gouda/Utrecht). in de nabijheid van Airport Rotterdam.

Parkeren:
Het Business Center beschikt over voldoende parkeergelegenheid op het achtergelegen parkeerdek.

Oppervlakte:
Vanaf 16m2, meer is altijd bespreekbaar.

Wijze van oplevering:
De huur van een kantoorunit is inclusief
– Meubilair voor de werkplekken;
– Elektriciteit en verwarming;
– Telefoontoestel (nummer) is reeds aanwezig in de kantoorunit;
– ADSL is reeds aanwezig in de kantoorunit;
– Gebruik van het algemene faxnummer;
– Gebruik van de algemene receptie (verwelkomen gasten);
– Wachtruimte voor uw bezoekers;
– Gratis parkeren voor de bezoekers en uzelf;
– Flexibiliteit, wijziging aantal werkplekken binnen contractsperiode;
– Mogelijkheid tot afsluiten van een kortdurend contract met stilzwijgende verlenging van korte perioden;
– Inschrijving op ons adres bij de Kamer van Koophandel;
– Gebruik van de pantry, eventueel vaatwas service;
– Gebruik koffieautomaat, frisdrankautomaat;
– Dagelijkse schoonmaak van algemene ruimten;
– Korting op gebruik van vergaderruimten;
– Ontvangst van pakjes en poststukken aan de receptie, ook tijdens uw afwezigheid;

Aanvullende dienstverlening:
– Telefoon beantwoordservice (parttime en fulltime mogelijk);
– Secretaressediensten op verzoek (tarief volgens prijslijst);
– Organisatie van evenementen, bijhouden van gastenlijst op verzoek (tarief volgens prijslijst);
– Catering op verzoek (tarief volgens prijslijst);
– Print-, kopieer en scanservice, full color (tarief volgens prijslijst);
– Inbindservice, mailingverzorging (tarief volgens prijslijst);
– Bijhouden van uw agenda op verzoek (tarief volgens prijslijst);
– Verzending van dagelijkse post op verzoek (tarief volgens prijslijst). Ook buitenlandse zendingen, pakketten en aangetekende zendingen;
– Boeken van spreekkamers, wereldwijd, via Alliance Business Centers Network;
– Boeken van zakenreizen en hotels (tarief volgens prijslijst);
– Juridische en administratieve werkzaamheden (tarief volgens prijslijst);
– Vertaalservice (tarief volgens prijslijst);
– Stomerij service (tarief volgens prijslijst);
– Eigen systeembeheerder in dienst voor uw IT vragen/problemen (tarief volgens prijslijst);
– Eigen huismeester in dienst voor kleine klusjes (tarief volgens prijslijst).

De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Kolpa Bedrijfsmakelaars B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Lees hele omschrijving

Kenmerken

Aanvaarding in Overleg
Datum laatste wijziging 2024-02-22 11:28:46
Status Beschikbaar
Huurprijs € 455 p.m.
Bouwperiode Vanaf 1981 Tm 1990
Bouwvorm Bestaande Bouw
Plaats Rotterdam
Postcode 3047 Ac
Woonoppervlakte 160, 16, 4, Array, Array
Bekijk alle kenmerken

Kenmerken

Overdracht
Aanvaarding in Overleg
Datum laatste wijziging 2024-02-22 11:28:46
Status Beschikbaar
Huurprijs € 455 p.m.
Bouw
Bouwperiode Vanaf 1981 Tm 1990
Bouwvorm Bestaande Bouw
Locatie
Plaats Rotterdam
Postcode 3047 Ac
Object details
Woonoppervlakte 160, 16, 4, Array, Array

Foto's

Uw eigen huis verkopen?

U bent op zoek naar de beste route van “Te Koop” naar “Verkocht”. Wij adviseren u van start tot handtekening. En bieden een heldere visie op de vraagprijs, verkoopstrategie en biedingen. Dat betekent dat we u volledig ontzorgen; in de communicatie, de prijsonderhandeling, de laatste details, en eindigen met een goed koopcontract. In al deze aspecten zijn we ervaren, kennen we valkuilen en zien we altijd mogelijkheden. U geniet van de toegevoegde waarde van een authentieke, betrokken en actieve makelaar.

Verkoop uw woning bij Kolpa van der Hoek

Een eigen huis kopen?

Dankzij onze jarenlange ervaring kennen we alle straten en wijken. We kunnen u dan ook goed adviseren bij het zoeken naar een unieke woning, binnen uw woonwensen en woonbudget. We beoordelen samen gevonden woningen op alle relevante criteria. Als aankoopmakelaar hebben we directe lijnen met collega-makelaars, en weten we natuurlijk waar we voor u op moeten letten. Met ons aan uw zijde realiseren we samen de mooiste woonwensen.

Maak kennis met Kolpa van der Hoek